MERASAKAN LEBIH DEKAT DENGAN PENCIPTA


Jika sebelum ini, terlalu banyak keinginan untuk melaksanakan “kerja” yang buat “kerja manusia”, kita memang akan rasa bebannya. Kita memang rasa beratnya tugasan tersebut. Manusia terlalu suka membuat kerja yang bukan miliknya. Tetapi, kerana wujudnya sifat keakuan, maka, wujudlah peraaan untuk mengawal kebanyakan perkara.
.
Hakikatnya, mereka tidak sedar bahawa mereka hanya hamba sahaja di atas pentas lakonan dunia ini. Namun, atas dasar kurang rasa percaya dan tidak ada ilmu yang betul, makanya kita tertewas di dalam urusan seharian kita.
.
Kita terleka dan terlupa bahawa dunia ini hanya pinjaman sementara sahaja. Segala tindakan kita juga hanya untuk ujian sahaja buat kita sebagai hambanya. DIA hadirkan segala bentuk ujian sebagai hadiah. Balutan hadiah itu juga bukan sentiasa indah untuk kita nikmati, namun, saat kita sedari tentang nikmatnya, ia sangat menyedarkan kita bahawa DIA sangat dengan kita.
.
Itulah antara intipati kelas online selama 31 hari ini. Kelas online ini bukan kelas yang akan menerangkan tentang rezeki itu adalah wang ringgit sahaja. Tetapi, ianya lebih dari sekadar kelas tentang rezeki. Lihatlah testimoni yang telah mereka lalui dengan kelas online ini.
.
Jika anda mempunyai masalah emosi dalaman, yang tidak dapat dihurai dengan kata-kata, izinkan diri anda untuk dibantu secara dekat melalui kelas online ini. Dengan masa yang sangat flexible buat anda. Dan kesan positif seawal 7hari. Klik link di bawah sekarang

.
.
SILAKAN SHARE
.
.
#SatriaCinta
#SpreadLove
#CoachNoraZyan
#KelasOnlineCDPR
#SetBukuKomboRasa

Testimoni CDPR by Coach Nora Zyan 

Testimoni CDPR by Coach Nora Zyan 

Testimoni CDPR by Coach Nora Zyan 


Comments

Popular posts from this blog

PERKEMBANGAN AWAL OTAK MANUSIA

PENGENALAN MINDA MANUSIA

BETUL KE ALLAH ITU ADIL?