TESTIMONI PESERTA KELAS ONLINE CERMIN REZEKI

INI KISAH BENAR
.
.
Sejujurnya sebelum ADM ni keluar. Macam-macam dugaan datang. Yaaa Husna menangis. Nyata Husna manjaaa. Husna merayu pada Allah agar diberikan jalan keluar. Husna sembunyikan resah di dada.

Keluarga ku tak tahu. Apatah lagi untuk bercerita di media sosial. Banyaknya Husna simpan dalam hati.

Mendengar nasihat orang yang rapat. Husna mulai rasa kuat. Dan dalam masa yang sama kenalah topup ilmu. Masa sakit tak boleh jalan elok. Nak duduk sakit nak baring sakit. Solat tu atas kerusi.

Apa Husna buat. Selain muhasabah diri. Teringat pada satu ilmu yang tobib share. Amalkan solat taubat 12 rakaat dan diselitkan dengan sedikit doa ringkas. Masa tu nak solat biasa sakit. Jadi Husna pilih sempurnakan task tu dengan solat sambil duduk. Tengah malam waktu orang semua lena. Kira-kita jam 2-3 pagi.

Pastu nak lena tak leh dah. Husna repeat study video live Coach Nora Zyan. Allahu kat sini banyak lagi jawapan-jawapan yang membuka mata. Jelas terperinci dan penyampaian santai.

Tiada tekanan dalam checklist yang diberikan. Nyatanya ianya mudah. Dan kita lebih ikhlas untuk buat semua tu secara konsisten.

Masuk hari ke 11 bukan halangan. Masih belum terlewat. Sebab pengisiannya padat. Walau masih belum cover kesemua topik atas kekakang kesihatan dan kerja. Cukup buat sedikit tapi nampak hasilnya.
Nyatanya perjalanan sangat smooth selepas kita buat terapi pembersihan dan penyembuhan diri. Banyak sangat yang kita dok blocking diri.

Paling best ilmu terapi movement, terapi muzik. Bayangkan masa lemas kemurungan rasanya. Kita terus dapat keluar dari segala masalah dengan hanya buat sedikit pergerakan luar dari kebiasaan kita. Dah lama Husna tak joget dan melompat riang. Kali ni Husna buat. Dah lama tak nyanyi tapi kali ni Husna nyanyi dan layan lagu-lagu semangat.

Ohoiioioo dari langit ke tujuh rasanya semangat tu datang sepantas kilat. Zassss terjun kat lubuk hati. Berkelip-kelip energy datang idea mencurah-curah.
Apa lagii kat sini kuasa tindakan yang mainkan peranan. Dan sungguh Allah tu maha penyayang. Dia tak zalim. Kita minta doa bagi. Ramai kata kenapa perlu doa. Sedangkan Allah dah tau apa kita takde. Isunya bukan begitu. Allah nak kita merayu dan mengadu kat dia.

Kita faham sale sendu 2018 ni langsung tak sama macam 2017. Jadi kita ngadu la kat dia. Allah banti la aku bagi jalan keluar. Bla bla bla. Doalah guna bahasa kita sendiri. Allah faham dan benda tu merasa kat hati.

Dan hasilnya sehari 50-70 dalam masa sehari. Sungguh jiwa ni sebak. Husna tahan je air mata ni. Syukur tak henti-henti. Moga dengan adanya ADM ni Allah izinkan keberkatan dan khasiat darinya tuk bantu ramai orang di luar sana.

Kelas masih berbaki seminggu. Masuk lewat takpe. Masih boleh ulang dari hari pertama sampaii laaaani. Tak rugi aihhhh. Mana nak tengok kuasa tendakan awak-awak semua. Nakk mehhh tanya je Husna.

Anda semua boleh bayangkan bahawa, seorang yang pernah patah semangat, kini kembali menemui sinar baharu. Temui kami dalam Kelas Online Cerminan Diri Pantulan Rezeki ini. 

#SatriaCinta
#CoachNoraZyan
#CerminanRezeki

Comments

Popular posts from this blog

PERKEMBANGAN AWAL OTAK MANUSIA

PENGENALAN MINDA MANUSIA

BETUL KE ALLAH ITU ADIL?